Rabu, 20 Julai 2011

Lagi sekali.....

Assalamualaikum semua sahabat... Apa khabar? Sudah lama, tidak ku tulis sesuatu dalam blog ini. huhuh.. Sibuk juga dengan kerja sekolah yang tidak pernah habis. haha.. Tetapi, ada juga yang curi masa tido, main game dll. huhuh... Buat masa ini aku tak sempat nak menulis apa, walaupun banyak yang hendak dikongsi. Kerana ada kelas malam inilah yang terganggu.. huhu.. kena ganti orang.. tetapi aku nak kongsi video yang aku dapat dari orang juga. hhuhuh.. Sama-sama hayatilah yea..

4 ulasan:

Muhammad Izuan berkata...

nice sharing. tp ada ke yg sgup xda fb.

Nazirul Zol berkata...

org kata, nak seribu daya.. kalo taknak memang akan berdalih.. ermm.. aku sendiri takde fb.. pernah ada dan sudah delete..:)terpulang...

Muhammad Izuan berkata...

relax bro... aku pun memang tak suka fb. fb aku penuh dgn anak2 murid aku je. dan aku guna just utk tengok barang yg jual online, selain berfungsi utk ping entry yg aku post di blog. tp ada ke org lain cam kita. satu dlm seribu, maybe. mak ayah pun taksub fb, camana nak larang anak2 dari ada fb. sjak dunia pendidikan semakin maju, di terengganu ni, pantang cikgu keluar kelas, on ebook on9 fb.

Nazirul Zol berkata...

tau takpe.. tgk la penggunanya mcm mn..tak salah kowt rsnye ade fb.. ermm.. fb tuk anak2 krg setuju skit lah.. budak skrg ni, terpengaruh dgn media dia kuat sgt.. risau juga ni.. plus, cepat plak matangnye..