Rabu, 22 Jun 2011

Temuduga SPP yang aku kurang senang...

Asssalamualaikum... haii semua.. Hari ini aku sangat kecewa dengan diri aku. Banyak soalan temuduga yang au terdiam kaku. Jika bercakap pun, tiada isi. Kalo mengoreng, sama seperti diam. Lebih baik diam sebagai tanda kita taklah mengarut banyak sangat. Nanti penemuduga tu kata kita ni kaki ngarut. hahah... 

Apa yang aku dapat hasil dari temudga tadi, sebagai seorang guru, janganlah ilmu kita terlau sikit. Kena tambah lagi walaupun ia tiada kaitan dengan guru. Siapa kata baca NKRA, PIPP, KSSR, FPK dah cukup? Langsung tadi tiada kaitan soalannya dengan benda yang aku sebut ini. Plus, fakta itu penting. Jangan goreng ikut suka ja. Bacalah buku banyak2, tengok berita, baca akhbar, selalu dengar talk dan lain-lain lagi.

Sekarang ini, aku cuma berdoa tuk yang terbaik bagi aku dan rakan-rakan. Moga kami lulus. InsyaAllah.
kepada yang belum temuduga, All the best. Bacalah sesuatu yea...:)

Tiada ulasan: