Khamis, 9 Jun 2011

Belang punya stail bila di kampung...

Assalamualaikum.. hehehe... Belang? Ala, kucing di rumah atuk ini. Dulunya kucing rumah aku. Tetapi, di atas sebab-sebab tertentu, kena tinggalkan kucing ini dirumah atuk. Belang memang sangat manja. Mudah berdamping dengan orang. Plus, sekarang ini suka betul dia tido. Asyik tido ja.. hahah.. Terpaksa lah kacau dia kalo nak bermanja-manja. hehe... Lepas tu, tdo dia dah la unik. Unik sungguh. Aku pun tak pasti mana dia blaja. haha..:P tidor gaya malas...


Perkenalkan diri.. mioww.. aii.. Nama saya Belang. Saya manja dan dari spesis campuran Bengal dan kampung. :)


Saya suka tidur cara ini. Best.. Sonok woo.. heheh...



2 ulasan:

Khairi Hazwan Bin Zolkipli berkata...

patut lah kat asrama ko selalu tidor macam nie..hahahhahah

Nazirul berkata...

dem.... ade ker??? huhuhu...