Isnin, 6 Jun 2011

Lama punya cerita - Grand Dinner 2010 ::Pembukaan Majlis::

Hai... Hari ini, dengan kudrat internet yang ada, aku telah berjaya memuat naik 2 klip @ video untuk persembahan yang digunakan semasa Grand Dinner PISMP maths 2010. Sepatutnya 3 video yang aku buat sendiri dengan gambar-gambar yang diberi oleh rakan-rakan. Tetapi berjaya muat naik 2 sahaja, lain kali sambung lagi. Di sini akan ku sertakan 2 video yang telah dimuat naik. Video ini disunting oleh aku sendiri dan alhamdullillah, aku rasakan ia terbaik pernah aku buat walaupun simple. heheh... Ohh ye.. Untuk video pembukaan, sepatutnya panjang, tetapi, aku muat naik yang pendek punya sahaja di atas sebab kemampuan tenaga internet yang kurang. hehehe.. Enjoy yok...:)

::Video Pembukaan::




::Video Istimewa 1::

Tiada ulasan: