Sabtu, 7 Mei 2011

Band Korea... CN BLUE..

Aii... Tengah-tengah aku buhsan membuka internet ini, tak tau nak buat apa, aku pun mencari-cari video menarik dalam youtube. Ntah macam mana, tangan aku menaip CN BLUE dalam search video kat youtube. Rupanya ada lagu yang aku tak pernah dengar dari dorang ni. Apa lagi layanlah. Syok gak wooo.... Aku memang suka lah dengan band nie, cara dorang present muzik dorang lain dari yang lain. Susunan muzik dia nampak simple tapi sedqap didengar. Kadang-kadang aku siap nyanyi yang subtitle english dia, masuk beb.. hahaha... Kenal dorang ini pun dari adik aku dan beberapa rancangan variety show kat kbs ataupun download aja.. hehehe... Sedikit pic dorang. Smart and ada gaya sendri. heheh..

Chibi CN BLUE. Comel tak?? hahah....


Ini antara video yang baru aku lihat dan dengar. Aku syorkan dengar lagu LOve Girl. Best gak lagunye. ('_<)


LOVE GIRL



INTUITION



Tiada ulasan: