Selasa, 7 Disember 2010

Siapa nak RM8888??


Assalamualaikum.. Hai, sahaja aku nak tulis entri ini. Bukan apa, sekadar berkongsi, manalah tahu rezeki kita, yelah, kata orang tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu. hehe..


Seperti biasa aku akan pergi melawat web-web yang menjual barangan secara online untuk mencari barang terpakai. Bukalah lelong.com.my dengan niat untuk melihat-lihat sahaja gadjet-gadjet yang menarik. Tetapi ada pula iklan ini. Ambillah peluang untuk sertai kerana alang-alang dah ahli, apa salahnya kita join. hehe...




Mudah sahaja nak menyertainya. Hanya perlu daftar dan sertai kempen ini. Tanpa bayaran dikenakan. Anda cuma perlu sebarkan link yang anda dapat dan ada rezeki andalah pemenangnya. hehe..


Macam mana nak sebarkan?? jangan risau lelong.com.my juga ada membuat link untuk blog, facebook dan email. Anda boleh sebarkan link tersebut gunakan cara yang disyorkan. Cepat sertai, tarikh tutup 31 Disember 2010. Cepat-cepat!!!!!! Cubalah,manalah tahu rezeki anda di tahun baru Masihi ini. InsyaAllah.. Selamat mencuba.. ('_<)

2 ulasan:

Fiqah Alias berkata...

eh..?? sungguh ka nie..?? nak jugak..huuu~ kaya kalo dapat nie..

Nazirul Zol berkata...

benda ini memang betul... cuma bergantung pada usaha and rezki kita...
ada rezki, insyaAllah dapat...:)