Isnin, 21 November 2011

UPSR 2011.. Terbaikkk.....




Salam. Hari ini baru petang ini aku buka laptop ni. Baca punya baca, aku terbaca pasal keputusan UPSR. Secara keseluruhan, UPSR 2011 menunjukkan keputusan yang sangat baik semenjak dari UPSR 2008. Walaupun sekolah aku cuma 4 orang sahaja yang mendapat 5A, tetapi, cukup alhamdulillah segalanya masih stabil. TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA PENAT LELAH GURU YANG MENGAJAR. Lepas ini, kena usaha lebih untuk mendapat lebih terbaik dari apa yang telah kita capai. Daripada pengamatan aku tentang UPSR kali ini kat sekolah ini, banyak yang perlu sikap murid-murid itu sendiri perlu diperbaiki. Kebanyakkan mereka mengambil benda ini remeh, lepas UPSR sudah mula lupa diri yang keputusan masih belum keluar dan kurang mendekatkan diri dengan Allah. Cikgunya risau, tetapi anak muridnya masih lagi selamber dan endah tak endah. Ahhh, membebel apa plak aku ni.. 

Ohh yea, tentang keputusan UPSR ini, kawan2 bolehlah baca selanjutnya di link yang aku berikan. Mungkin ia boleh membantu thesis atau kajian dalaman anda. INsyaAllah...

Tahniah sekali lagi... (^-<)

http://buletinkpm.blogspot.com/2011/11/keputusan-upsr-terbaik-sejak-2008.html

Tiada ulasan: