Rabu, 16 November 2011

Thanks, its inspired me...

Assalam.. begini, sebenarnya semalam, macam biasa aku ke sekolah. Lepas punch card, aku masuk ke bilik guru untuk melepakkan diri. Tup-tup atas meja ada kad buatan tangan. Aku duduk dan baca apa yang dituliskan. Wahh... terkejut and sedikit tersentuh. Rupanya anak murid yang beri aku kad tu. Tak sangka rajin plak dorang buat benda gini tuk aku. hahaha... Aku ambil ini sebagai pemberi semangat pada aku untuk aku bantu dorang menghadapi kehidupan ini. Apa yang ditulis dalam tu? Aku ada ambil pic sikit. malas nak hurai banyak2.huhu.. sekadar berkongsi untuk menjadi lebih baik. Aku akan berusaha untuk menjadi lebih baik untuk anak murid aku ini. InsyaAllah. Muga ia jalan yang betul untuk aku.. Aminnn...






* Aku tak tau apa korang pk jika aku letak benda macam ini. Ini adalah sesuatu yang beri aku inspirasi untuk aku buat lebih terbaik. Thanks for view..:)

Tiada ulasan: