Selasa, 1 November 2011

Pabila aku kebosanan dalam mesyuarat...

Pernah tak korang semua menghadapi sindrom kebosanan yang melampau? huhuh... Aku SOKMO.. huhuh.. Tengah-tengah bosan tu, apa yang korang buat? mesti macam2 benda pelik yang korang buat kan? kalo aku, kadang2 cari handpon, main game atau sms org. huhuh... tapi kalo ada buku ja, aku conteng2 apa yang patut. huhuh...




Tiga gambar di atas berlaku bila aku dah buhsan sesangat. Contenglah apa yang patut. Dengan bakat yang takde, conteng aja.. Kadang-kadang, ntah pa2 aku conteng. hahah...


Nampak tak, apa yang aku buat dengan abacus@sampoa ni? hahah.. Cari lah sendri apa yang aku buat. benda ini berlaku masa aku pi kursus KSSR tahun 2 selama seminggu. Dah buhsan sgt, buat la benda gini. nasib baik aku tak wat main sorong2. hahha...:P

2 ulasan:

Khairi Hazwan Bin Zolkipli berkata...

memang dulu ko bosan ko buat gitu..hahhahahhaha...syg ko roomate...huhu

Nazirul berkata...

nak buat macam ne,.. kalo tdo kang, org detect..hahah...