Khamis, 26 Mei 2011

Lagi sekali....

Assalamualaikum...


Apa khabar semua?? Lagi sekali?? ya.. Lagi sekali aku meninggalkan blog ni.. Lama sungguh.. Sibuk tul sejak 2 menjak ni. Nak isi borang itu lah inilah.. Nak urus data itu data ini lah.. Dari pagi ke petang. Petang.. cukuplah petang jer, malam mahu tido pula..huhuh.. So, bila dah banyak tinggal, banyaklah yang nak diceritakan..hahah...

1. Sambutan Hari Guru 16Mei2011
Ini adalah sambutan pertama yang aku raikan sebagai guru sebenar. Maksudnya dah ditempatkan sekolah untuk berkhidmat. Sambutan biasa saja tetapi seronok juga. huhuh.. PIBG ada membuat aktiviti untuk guru dan seronok. huhu.. Aku penerima GURU PALING SPORTING pada tahun pertama kemasukan ke sekolah ini. Pilihan PIBG tue.. Hahaha.. Glamer dah.. :P Memang sonok.. Sambutan disambut selama seminggu, dimulai dengan bermain bowling. Perghh..Lama tul tak main bowling. Prestasi dah menurun. kecewa tak dapat perform dengan baik. huhuh..Pastu hari PIBG punya aktiviti. Syoklah, tak sangka PIBG rancang aktiviti untuk guru..heheh... Sedikit pic hari guru..:)

 Team aku nie. Alhamdullilah, berjaya membawa mendapat tempat ke-3. huhuh... 

 Ini adalah perarakan masuk ke sekolah. Guru-guru berbaju batik yang sama yang berharga RM150 untuk lelaki dan RM180 untuk perempuan. huhuh..

 Banner hari guru.

 Persembahan anak-anak cilik.
 Cup cake sempena hari guru. :)

Hadiah sempena hari guru. Sikit ja. Alhamdullillah. maklumlah guru garang juga nie.. tue yang sikit. hahah..:P

2. Pendaftaran Pengundi.
Hahaha.. akhirnya, aku sudah boleh mengundi. Lepas ini aku akan pangkah diri aku sendiri. Haha.. Suka ati aku lah nak pangkah sapa. Undi adalah rahsia. heheh..:P


3. Gaji masuk tapi.... Hutang banyak kena selesai. 
Alhamdullillah, setelah 4 bulan bekerja, aku terima gaji jua... tetapi hutang PAMA perlu diselesaikan juga. Duit tu sedikit aku guna beli laptop baru. Huhuhu.. ni tengah tapi pakai laptop baru lah..:P lepas tue belanja kawan2 dan rakan sekerja. habis banyak jugalah. Dah tinggal 1 per 4 gaji ja nie. huhuh.. takpe, yang penting puas..:) Sapa nak dibelanja?? Angkat tangan!!!! huhuh...:P

4. Hamster ditambah kawan dan rumah baru.
Sebelum ini hamster tinggal seekor ja. mati sebab diseases.. Sian dorang. Yang sekor tinggal ini, tak bermaya langsung. So, aku beli 3 lagi. Terus meriah rumah tue. hahah.. best2 tengok dorang main. hehhe... lepas nie yang bela lain plak. dah ade target nie..heheh..:P




Ermmm.. tak tau nak cerita pe lagi. lupa la plak.. huhuh..nanti kita citer lagi..daa...:)

2 ulasan:

Zaujah Umar Hamzah berkata...

saya (sambil angkat tangan)
wajib lah kot belanja puteri2 ni...
He.he.he. =D

Nazirul berkata...

mai la johor.. heheh.. nnti ayah belanja..huhuh..:P