Selasa, 5 April 2011

Seminggu tidak mengajar tetapi............

Seminggu tidak mengajar tetapi aku berkhidmat untuk sekolah dan Pejabat Pelajaran Daerah JB sebagai pegawai pengelola peserta sempena Kejohanan Olahraga Ke-44 MSSD JB. Amacam? menarik tak kerja tu?? hahaha... Penat woo.. Pagi dan petang tue!!! patutnya gaji boleh dibayar double. :P

Kejohanan bermula dari 28 Mac sampai 1 April. Dapat pelepasan selama seminggu. Yang penatnya kena pergi pagi dan petang. Ditambah pula nak memanggil pelajar ataupun peserta sebagai kesediaan sebelum menyerahkan mereka pada hakim acara. Nak panggil bukan senang. Terutama hendak menyusun acara yang melibatkan murid sekolah rendah dan guru. Pergghh.. Rasa nak menjerit ja suruh diaorang beratur atau berkumpul ditempat yang betul. huhuh...

Yang menariknya, aku belajar macam mana hendak mengurus acara sukan dan berkenalan dengan ramai guru dan orang jabatan. hebat tak? huhu... Owhh yea.. tak lupa juga dapat berkenalan dengan pelajar SETA merangkap QM aku.. huhuhuh... Aku rasa bersyukur diberi peluang begini. kalo ada lagi, takkan aku lepaskan. lagipun cuma setahun sekali. Mungkin akan ambil balik ujian KOAM dan menjadi pegawai yang disahkan. huhuh... nanti akan dibayar pula perkhidmatan kita. huhuhu... Rasanya ada orang jabatan dah kenal aku ni.. Senang la naik jabatan..:P hahaha.. berangan jerk...

Di sini aku sediakan sedikit panorama semasa berlakunya kejohanan ini. Ohh yea... MSSJ juga bakal berlaku di JB sebab menjadi tuan rumah. Kalo ada rezki, aku terlibat juga.. hehehe.. doa2..:)




Empat gambar diatas adalah semasa upacara perasmian oelh Tuan haji Markom, pengarah ppd JB..

Di atas ialah persembahan pencaragam oelh SIGS.. Best dan mantap sebb sekoalh ini dah menang banyak anugerah..


Sedikit panorama pagi di stadium....

Pertandingan untuk guru2...:)


Panoraman, selepas tamatnya kejohanan. Aku ambil gambar dari dalam kereta. hehehe.. rasa cam sayu ja...:P

Tiada ulasan: