Rabu, 12 Januari 2011

Yeahh!!! Rumah baru.....

Assalam..

Heheh.. Apa khabar kalian? Ada baik? Saja buat tajuk entri gitu. Sebenarnya bukan aku yang mendapat rumah baru tetapi 3 Hamster comelku berspesis Robo mendapat rumah hamster yang baru. huhuh..

Teruja tuuuu.. Pada suatu petang tu, tidak semena ayah pulang dari jumpa kawan dia membawa satu sangkar baru untuk hamster kami. hehe.. Besar dan luas. 3 tingkatkan lagi. Dah lama ayah suruh beli, tapi terpaksa berdiam diri kerana tiada duit ler nak dibelinye..hehe..Tup2 ayah yang beli. Ayah yang teruja sangat menyebabkan kami 1 keluarga teruja. Thanks dad. Luv ya..

Ni pic rumah dorang. Besarkan rumahnya?? Sapa2 nak tumpng pun boleh. hehe...

sori lah yea. Mik gambr pakai phone ja.huhuh.. tak clear sgt..

Sian korang tak nampak hamsternya kan. Hamster ni memang pemalu skit. Dia tak gigit orang tapi lincah kaduk. huhuhu.. nak setelkan dorang susah gak la.. Tapi jangan risau, dia tak mengigit. nak mandikan dia senang ja. nak tangkap tu yang susah..hehe...

2 ulasan:

Muhammad Burn berkata...

wah, bestnya... mmg seronok bela pet ni... hbs duit pun takpe.

Nazirul berkata...

tau takpe... tapi kena lah jaga..
kalo setakat angan2 ja..
sian pet tue..huhuh