Khamis, 11 November 2010

Village View Restaurant and Ampang Hill...

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Lama juga tak menulis kat blog nie.. Maklumlah, fokus pada final exam kononnya..huhuh...
Oh ya.. Cakap pasal final exam, last paper adalah sangat mengecewakan untuk diri ku.... Untuk pertama kali meninggalkan kertas soalan dengan ada bahagian yang tidak dijawab. Maybe sebab aku tak habis study or main banyak.. Tapi application memang subjek yang aku leh masuk, tapi..... Rezki takde rasanya.. Takpe, akan diperbaiki lagi...

Selepas final paper, kami Semester 8 dijamu dengan minum petang. Kami memang unite. huhuhuh... Esoknya kami merancang untuk pergi makan2. Aku menyerahkan tugas dan kepercayaan kepada Amin, Sobri, dengan kojey untuk uruskan benda ini.. memang sempoi... Aku suka kenangan hari ini. heheh... Memang menyeronokkan.. Paling tidak boleh dilupa...:)

Kami pergi makan malam di Village View kat Reko, kajang. Memang puas. Makan punya makan, selepas itu kami pergi ke Bukit Ampang. Untuk melihat permandangan Kuala Lumpur diwaktu malam di atas bukit.. hehe.. memang lawa tempatnya.. Romantik.. Di situ kami membuat sesi meluah perasaan dengan menyatakan sesuatu sebelum berpisah. Sebagai orang pertama, tidak tahu apa yang boleh dicakapkan.. Aku minta ampun dan maaf jika aku ada terkasar bahasa, tersilap bicara dan ada menyakitkan hati kalian... kerana aku insan hina. Aku juga minta halal jika aku teramik hak korang semua sama ada dengan betul prosedurnya ataupun bukan. :) Seronok dapat kenal korang... Memang terbaik... Aku sangat suka kat korng....Moga ukhwah kita akan kekal ya... Apa2 bgtau la... Terima kasih untuk segala ilmu dan menjaga aku selama 4 Tahun ini... Aku sangat rindu... Aku nak nangis tadi, tapi aku kawal juga kerana aku nak pastikan benteng kita terus teguh...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Aku percaya yang korang semua pasti akan menjadi insan yang terbaik... Kerana anda adalah terbaik... Yakin dan percayalah...

Again, thanks for everything.. I proud to know u all... sorry ya... MT2!!!!!! Aja-Aja Fightie!!!!!...('_<)

Tiada ulasan: