Jumaat, 12 Mac 2010

Haiii sumE...

Assalamualaikum...

Lama nya tak mengarut kat blog nie..
lama betul lah..huhuh..
maklum la komitmen di sekolah diutamakan..

heheh...

Cakap pasal sekolah, sekolah yang aku pi untuk praktikum adalah sekolah kebangsaan sungai lui..
best giler....
cikgu sume baik2..
boleh berikan kerjasama dan sebagainya..
dorg tak kedekut ilmu...

memang best la..
aku rasa macam dah jadi cikgu sekolah situ..
heheh... kalo budak, mmg la payah skit..
budak kan..
mn2 pun sama ja..yang penting kita sebgai 'Engineer' kenalah kawal kelas tue..
hehhe...kata2 dari guru pembimbingku..


guru pembimbing pun best...
baik dan berdedikasi..
tak kedekut dan banyak ambil berat pasal kami...
serba serbi baik.. walaupun ada masalah dalaman, kita aggp dia takde..hahhaha...

pe lg nie??emm..
k lah..
sok2 plak.. aku gtau pasal aktiviti maulud sekolah plak..
salam sahabat...
hehhe....


* nie bg pic cikgu kat sekolah tue..heheh satu ja dulu!!!! hehe..


4 ulasan:

~arisa_miyazaki~ berkata...

owh, satu skolah parktikum ngan abg wan eh??
hoho.. assalamualaikum cekgu2..
jgn garang2 sgt~~

adyri berkata...

hahaha, aku dh ckp skolah lui tu best.cikgu2 die sgt sporting.Ko dh join kelab tongkeng blum? anyway, slmt berpraktikum. krim salam kt cikgu2 kt sn.

mimbar_syahadah berkata...

mana pic tuan empunya blog?? huhuhu

nazz_ace berkata...

emmm.. pic tuan empunya simpan aje..hehehe..