Sabtu, 12 September 2009

GENG: PENGEMBARAAN BERMULA [2009] [MALAY] [CG] DVDRip RMVB


Synopsis:

Stesen televisyen LCTV bersiaran langsung dari Kampung Durian Runtuh untuk meliputi kejadian kecurian durian yang ganjil. Tok Dalang muncul di kaca TV untuk menceritakan fasal "Hantu Durian" yang menggerunkan penduduk kampung. Di Kuala Lumpur, Badrol, cucu Tok Dalang, bersama kawannya Lim menonton telatah datuknya, kebetulan mereka bersiap sedia untuk menziarahinya pada hari keesokannya.
Pada pagi keesokan, Badrol dan Lim bertolak ke Kampung Durian Runtuh dengan menaiki bas, tetapi bas rosak di tengah jalan, walaupun cuma 5 km dari kampung. Mereka berdua terpaksa berjalan kaki (Lim pula dibebani beg yang berat diisi barang-barang yang tidak penting) sehingga tibanya lori Pak Mail dan Singh. Dalam lori, Pak Mail menceritakan misteri Hantu Durian kepada kedua-dua pemuda ini.
Setibanya di kampung, mereka bertemu dengan Muthu untuk bertanya jalan. Muthu menyuruh si kembar Upin dan Ipin yang asyik mengacaunya, agar menemani Badrul dan Lim ke sana, diikuti sekali oleh Ros, kakak kepada Upin dan Ipin.....

Mediafire links:
PART 1
PART 2
PART 3

Failnya perlu disambung guna salah satu yang dibawah ini. bagi siapa yang ada Winrar, takyah la download lagi bawah ini, tapi aku syorkan guna & 7Zip. Kalo dah siap tapi Winrar tak leh extract sbb ada error, cuba guna & 7Zip :

P/s : Apa yang diberi hanyalah perkongsian sahaja. Belilah yang original. Bantu filem CG Malaysia. heheh.. PeaCe..

1 ulasan:

mohad berkata...

selamat berpuasa dan selamat berhari raya...