Jumaat, 21 Januari 2011

Famili Baru....

Assalam...

Hehehe,.... Aku sekarang dah ada famili baru. 2 ekor betta@ikan pelaga. Lawa, tapi tak dapat ambil gambar diaorang. Sebab malu. heheh... Sebelum ini akau ada cerita pasal hamster kan?? so ini adalah famili terbaru aku ambil. Lepas ini akan ada lagi yang lain. Tunggu dan lihat jela. Sebab ikan pelaga ini lawa la.. Bila dia kembangkan ekor dia, pergghhh!!! lawa abis. Kan Allah suka benda yang lawa2.. So aku akan pastikan diaorang akan sentiasa lawa..hehe.. akan ku cari pasangan untuk mereka juga.. Luv ya... Ni ada skit pic..:)



6 ulasan:

zura berkata...

ayahanda, bukan ke ikan laga xleh hidup berpasang2? nnt gaduhh~

Nazirul berkata...

tuk biarkan mereka berdua memang takleh..tapi kita leh asingkan dulu..letak sebelah2.. pastu kahwin kan dan dorg dpt la anak..huhuh..plus, kamu leh letak juga dgn letak banyak pokok macam habitat dorang sebenarnya..:)

zura berkata...

ochhh mcm tu~
nnt kena cakap kat qiqi lah, sbb dia bela ikan laga..hee~
aswad dgn marya pun dah kahwin..tralala..

Nazirul berkata...

what you mean by aswad and marya married?? it is bout ur SG?? hehe...

zura berkata...

yup! sugar glider anakanda dah khwn!
hantarannya berupa donut big apple~
wakakaka..best kan

Nazirul berkata...

wahhh... bagus2...:)